- Náplň práce:
- Vkládání dat do interních systémů
- Kontrola a evidence plateb za služby, evidence dlužníků a jejich upomínání
- Komunikace s manažery správy objektů, účetními a výbory SVJ
- Shromažďování podkladů pro advokátní kanceláře k případným žalobám
- Vyhotovení ročního vyúčtování a pravidelných předpisů pro vlastníky
- Vedení pokladny
- Občasné návštěvy institucí (pošta, ČÚZK, Městský soud v Praze)
- Vyřizování žádostí, připomínek a stížnosti vlastníků či nájemníků spravovaných nemovitostí a další administrativa (zadávání plateb do banky, archivace, vyřizování požadavků)
- Požadujeme:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- Předchozí praxe na podobné pozici výhodou (správa SVJ)
- Znalost cizích jazyků výhodou
- Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet
- Proaktivitu, spolehlivost a preciznost, vstřícnost a smysl pro detail
- Nabízíme:
- Práci na plný úvazek, HPP či OSVČ
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Příjemné pracovní prostředí stabilní společnosti
- Dlouhodobou pracovní příležitost
- Služební telefon a notebook
- Možnost mimořádných odměn
- Občerstvení na pracovišti
- 4 dny sick days
- 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené navázané na plnění pracovních úkolů
- Lokalita: Praha
- Termín nástupu: IHNED
- Ozvěte se nám
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a motivačním dopisem e-mailem na adresu office@ppmas.cz nebo využijte uvedený formulář.
Pracovník evidence plateb
Mám zájem o pozici