Manažer správy nemovitostí

Manažer správy nemovitostí

Náplň práce:
  • Řízení provozu nemovitosti (SVJ a bytová družstva) – technická správa, revize, dohled nad dodržováním dodavatelských smluv – úklid, zahradnické služby, požární prevence, energetika, odpadové hospodářství atd.
  • Zodpovědnost za veškeré dění ve svěřených nemovitostech
  • Zajištění výborného technického stavu a provozu nemovitostí
  • Komunikace a koordinace s výborem SVJ, dodavateli a kontrolními orgány (stavební úřady, Policie atd.)
  • Řešení havarijních stavů a krizových situací
  • Odpovědnost za vedení revizí a servisu zařízení umístěných v nemovitosti
  • Vyřizování žádostí, připomínek a stížnosti vlastníků či nájemníků spravovaných nemovitostí
  • Zodpovědnost za plnění rozpočtu a plánu financí nemovitosti
  • V případě požadavků klienta – pravidelné zúčastňování na shromáždění vlastníků či schůzí výborů
Požadujeme:
  • SŠ/VŠ technického zaměření výhodou
  • Praxe v oblasti správy nemovitostí
  • ŘP sk. B
  • Znalost cizích jazyků výhodou
  • Znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), internet
  • Proaktivitu, spolehlivost, flexibilitu, preciznost, vstřícnost a smysl pro detail
Nabízíme:
  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení včetně provizního ohodnocení nad rámec paušální odměny - práce pro prestižní domácí společnost
  • Práce na plný úvazek či OSVČ
  • Příjemné pracovní prostředí stabilní společnosti
  • Služební telefon a notebook
  • Možnost mimořádných odměn
  • Dlouhodobá pracovní příležitost
  • Občerstvení na pracovišti
  • 4 dny sick days
  • 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené navázané na plnění pracovních úkolů
  • Firemní akce
Lokalita: Praha
Termín nástupu: IHNED

 

Ozvěte se nám

V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a motivačním dopisem e-mailem na adresu office@ppmas.cz nebo využijte uvedený formulář.

Mám zájem o pozici
Životopis (*.doc, *.pdf, max 5 MB)

Plné znění zde

 

zpět na seznam