Pracovník Front Desku - Office Manager

Pracovník Front Desku - Office Manager

Náplň práce:
  • Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
  • Zpracování došlých dokladů v elektronické i papírové podobě
  • Skenování, tisk, ukládání a zadávání dokladů do oběhu interního evidenčního systému, archivace
  • Podpora kolegů, komunikace s účetními SV a správci objektů
  • Analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací
  • Práce s PC a systémy
Požadujeme:
  • Komunikační dovednosti na výborné úrovni
  • Zkušenost na obdobné pozici výhodou
  • Znalost angličtiny (základní komunikativní dovednost)
  • SŠ vzdělání ukončené maturitou
  • Min. 1 rok praxe na pozici administrativní podpora
  • Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet
  • Proaktivitu, spolehlivost a preciznost, vstřícnost a smysl pro detail
Nabízíme:
  • Práci na plný úvazek, HPP či OSVČ
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí stabilní společnosti
  • Dlouhodobou pracovní příležitost
  • Služební telefon
  • Možnost mimořádných odměn
  • Občerstvení na pracovišti
  • 4 dny sick days
  • 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené navázané na plnění pracovních úkolů
Lokalita:
Termín nástupu:

 

Ozvěte se nám

V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a motivačním dopisem e-mailem na adresu office@ppmas.cz nebo využijte uvedený formulář.

Mám zájem o pozici
Životopis (*.doc, *.pdf, max 5 MB)

Plné znění zde

 

zpět na seznam