- Náplň práce:
- Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
- Zpracování došlých dokladů v elektronické i papírové podobě
- Skenování, tisk, ukládání a zadávání dokladů do oběhu interního evidenčního systému, archivace
- Podpora kolegů, komunikace s účetními SV a správci objektů
- Analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací
- Práce s PC a systémy
- Požadujeme:
- Komunikační dovednosti na výborné úrovni
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
- Znalost angličtiny (základní komunikativní dovednost)
- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- Min. 1 rok praxe na pozici administrativní podpora
- Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet
- Proaktivitu, spolehlivost a preciznost, vstřícnost a smysl pro detail
- Nabízíme:
- Práci na plný úvazek, HPP či OSVČ
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Příjemné pracovní prostředí stabilní společnosti
- Dlouhodobou pracovní příležitost
- Služební telefon
- Možnost mimořádných odměn
- Občerstvení na pracovišti
- 4 dny sick days
- 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené navázané na plnění pracovních úkolů
- Lokalita:
- Termín nástupu:
- Ozvěte se nám
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a motivačním dopisem e-mailem na adresu office@ppmas.cz nebo využijte uvedený formulář.
Pracovník Front Desku - Office Manager
Mám zájem o pozici