Správa objektů
EDA a Havarijní služba 775 885 885
 
Klientská zóna arrow

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 1

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 3

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 2

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 4

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 6

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 5
Blog PPM
15.11.2016

Neplatič ve společenství vlastníků

V případě, že některý z členů Společenství vlastníků (dále jen SV) neplatí včas a řádně zálohy na provoz objektu, doplácí na to vždy ve větší či menší míře ostatní vlastníci. Neplatič ve společenství vlastníků pak může zapříčinit to, že na společném účtu budou chybět finanční prostředky nutné pro chod objektu nebo na neočekávané investice. Proto je nelepší takové situaci předcházet a již od počátku si nastavit jasná a srozumitelná pravidla pro všechny vlastníky. Je možné tak zamezit narůstání dlužných částek, jejichž úhradě se dlužníci brání i někdy i přes soudní rozhodnutí.

Za tímto účelem PPM využívá při správě objektů pravidla pro evidenci plateb a upomínání dlužníků vycházející nejen z našich praktických zkušeností s řešením platební morálky členů SV, ale i z doporučení právníků, jež jsou nastavitelná na míru každému SV. Volit lze dobu splatnosti plateb, výši dluhu, od kterého se začne s upomínáním, formu upomínání (papírová, elektronická), formu rozesílání (vhozením do schránky, poštou, emailem, SMS upomínka), nastavení případných penále.

neplatič ve společenství vlastníků
alt
 
zpět na seznam
Vybrané reference
alt
Vila Verde - Praha 6, 7
6 jednotek ve správě
alt
Prokopský vrch - Praha 5
240 jednotek ve správě
alt
Rezidence Spiritka - Praha 5
13 jednotek ve správě
 
×
Přihlášení

Pro zobrazení cen je třeba se přihlásit. Pokud nejste registrováni, prosíme učinte tak níže, děkujeme.
Team PPM

Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
alt
Nahlásit havárii nebo reklamaci

Pro všechny objekty spravované společností Prague Property Management je zajištěna nonstop havarijní služba od firmy JANPE s.r.o.
( v pracovní dny  Pondělí až Čtvrtek od 8:00 -18.00 hod, v Pátek od 8:00 -16.00 hod, se dovoláte na službu EDA - Elektronického Domovního Asistenta naší společnosti Prague Property management, a.s)

Závady na společných prostorech domu jsou hrazeny z prostředků společenství vlastníků domu, závady ve Vaší jednotce budete hradit přímo v hotovosti.

V případě havárií v mimopracovní době, v době víkendů a svátků se obracejte na Havarijní službu 775 885 885.

×
Zeptejte se profesionála...

Plné znění zde