EDA - Elektronický Domovní Asistent
Vážení členové výboru, majitelé a klienti,
Dovolujeme si Vám oznámit, že jsme spustili novou službu
Elektronického Domovního Asistenta: EDA, kterou jsme vyvíjeli speciálně pro Vás.
Co EDA umí:
- dovoláte se přímo na náš tým (nejsme call-centrum)
- Váš požadavek je vždy vyřešen
- EDA propojuje všechny naše služby (technici, správce, havárie, evidence plateb)
- v případě nedostupnosti Vašeho technika, EDA mu doručí do pár sekund Váš požadavek a kontroluje jeho vyřešení
- máte kontrolu nad Vašimi požadavky a jste informováni o jejich vyřízení
- EDA je vždy na telefonu 840 111 840 v pracovní době Po-Pá v 8:00 - 18:00 nebo NONSTOP na webové klientské zóně PPM nebo skrze eda@ppmas.cz
Tým systému EDA tvoří ze 100% kmenoví zaměstnanci PPM, nejedná se o tzv. „Call Centrum“, jedná se o systém zefektivnění naší práce, tak aby se nestalo že by některý z požadavků zůstal nezodpovězen, či nějaká vada neopravena.
Nebojte se Edy! EDA je zde
od toho, aby Vám pomohl!
Za PPM
Jan Kuchař a všichni moji kolegové


