Správa objektů
EDA a Havarijní služba 840 111 840
 
Klientská zóna arrow

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 1

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 3

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 2

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 4

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 6

Nechte profesionály dělat svou práci.
Vy si užívejte volný čas!

Slider 5
Blog PPM
1.8.2019

Vyvinuli jsme efektivní software pro správu nemovitostí

Software pro správu nemovitostí v podobě interaktivní klientské zóny

Jako majitelé nemovitostí, správci budov a členové SVJ nebo BD chcete mít jistě vše pod absolutní kontrolou. Nejlépe 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. A to stále není vše. Potřebujete co nejdříve kontaktovat vaše nájemníky ohledně oprav nebo měření odečtů? Musíte nutně zkontrolovat účetnictví, popřípadě schválit nové faktury? Přesně v těchto situacích je vám plně k dispozici naše přehledné řešení v podobně online „Klientské zóny“.

Klientská zóna PPM

Na základě mnohaletých zkušeností na trhu správy, provozu nemovitostí jsme v PPM vyvinuli unikátní software pro správu nemovitostí.  Členové výboru zde mohou pohodlně sledovat plnění prováděných revizí a servisů včetně naskenovaných protokolů. Dále v „Klientské zóně“ naleznete informace o dlužnících, uložené zápisy ze shromáždění vlastníků nebo dokumentaci ke schůzi výborů. V přehledné formě v ní dohledáte také potřebná data k objektu, jako jsou prohlášení vlastníka, stanovy a podobně. „Klientská zóna“ navíc obsahuje také účetní údaje a jednotlivé faktury. Vše v elektronické podobě, která je vám kdykoliv k dispozici k nahlédnutí.

A hlavní výhoda? Díky těmto funkcím se vám již nikdy nemůže stát, že byste nevěděli, za co platíte, kdy a jakou částku.

Další velkou výhodou „Klientské zóny“ je možnost jednotlivé vlastníky nebo výbory včas informovat o různých výlukách a opravách v rámci objektu, dokonce i v rámci lokality.  To všechno díky zasílání „INFO SMS" (havarijní SMS, provozní SMS).

Výhody „Klientské zóny“ jako účinného softwaru pro správu nemovitostí

V přechozím textu jsme si krátce pověděli o různých možnostech, díky který vám naše propracovaná „Klientská zóna“ zjednoduší život. Proto vám nabízíme ještě stručné shrnutí všech výhod do několika bodů.

 

  • Získáte absolutní pořádek v dokumentech

Už žádné zdlouhavé hledání po e-mailech nebo adresářích. Adresy, dokumenty i faktury na jednom místě. Vše průběžně aktualizované a připravení k nahlédnutí.

  • Ušetříte čas a nemalé finanční prostředky

Všechny pozvánky, fakturace a dokumenty v přehledné elektronické formě. Ušetříte zbytečně strávený čas na poště, ale i náklady za papír, obálky a poštovné.

  • Začnete komunikovat rychle a efektivně

Rozesílání pozvánek a dalších informací aktuálním kontaktům prostřednictvím Klientské zóny. Rychlá komunikace v případě havárie nebo upomínání dlužníků pomocí SMS.

  • Konečně se zorientujete v účetnictví

Aktuální rozpočet, přehledy čerpání a počty dlužníků kdykoliv k dispozici. Zvlášť pro celé SVJ, výbor i pro jednotlivé majitele bytových a nebytových prostor.

  • Jako člen SVJ budete mít úplný přehled o financích

Kompletní náhled do financí SVJ v jednotlivých položkách. Dělení z hlediska plánu i z pohledu čerpání. Podrobný přehled plateb a platební morálky na měsíční bázi i z pohledu ročního vyúčtování.

Elektronický domovní asistent (EDA)

Dalším nástrojem, který vám nabízí náš efektivní software pro správu nemovitostí, je Elektronický domovní asistent (EDA). Skrze EDA, který také spadá pod „Klientskou zónu“, můžete hlásit jakékoliv požadavky, dotazy nebo závady týkající správy, údržby a provozu objektu. Rychle a online.

Jak Elektronický domovní asistent funguje?

Nahlášený požadavek, závada nebo dotaz zapíšete online do speciálního formuláře. Po jeho odeslání budete o dané skutečnosti následně informováni e-mailem. Vaše požadavky, závady a dotazy jsou v dalším kroku neprodleně přiřazeny jednotlivým specialistům k řešení. O zdárném vyřešení vašeho požadavku, závady nebo dotazu jste informováni e-mailem včetně stručné informace o způsobu řešení požadavku, závady či dotazu.

Jaké jsou výhody EDA jako efektivního softwaru pro správu nemovitostí?

Elektronický domovní asistent má mimo efektivního a rychlého řešení vašich zpráv také 3 zásadní výhody, díky kterým vám garantujeme zdárné řešení nahlášené události.

  • Poradí vám skuteční odborníci

Nedovoláte se do žádného call centra. Tým EDA je tvořen našimi kmenovými a vysoce kvalifikovanými odborníky, kteří vám podají potřebné rady a pomůžou vám při řešení nenadálých situacích.

  • Vaše dotazy nezůstanou bez odpovědi

Díky online evidenci všech dotazů a automatickému přiřazování jednotlivým odborníkům se nemusíte bát, že váš dotaz nebo hlášení problému zůstane bez odezvy.

  • Maximální efektivita při řešení problému

EDA nabízí kooperaci většího počtu odborníků, kteří se podílejí na zdárném řešení vašeho problému nebo otázky. Technici, realitní specialisté, profesionální předsedové SVJ i kvalifikovaní lidé pro řešení havárií.

Software pro správu nemovitostí od Prague Property Management (PPM)

Chcete mít všechny informace o stavu budovy nebo jiného objektu vždy po ruce? Pak zvolte naši „Klientskou zónu“. Získáte snadnou kontrolu nad důležitými dokumenty, majitelé jednotlivých bytů budou vždy včas informováni, stejně jako případní neplatiči a o vaše problémy či havárie se vždy postará tým zkušených profesionálů z Prague Property Management, a.s. (PPM).

Jsme zavedená pražská společnost, která se pohybuje na trhu správy nemovitostí už přes 20 let. V současné době poskytujeme naše profesionální služby v oblasti facility managementu více než 110 SVJ a BD  s více jak 11 tisíci vlastníků.

Soustředíme se především na vysoce kvalitní a pro klientské služby týkající se správy bytových a nebytových prostor v Praze. Jsme spolehlivým partnerem řady developerských projektů, pro které zajišťujeme kompletní ekonomickou i technickou správu budov.  Snažíme se maximálně pomoci jednotlivým SVJ a BD, proto jim nabízíme kompletní zastoupení funkce předsedy. Navíc disponujeme flexibilním pojištěním až do výše 50 milionů Kč, které se vztahuje na naši činnost v rámci případných škod způsobených třetím stranám.

Staňte se dalším spokojeným klientem a naplno využívejte výhody našeho softwaru pro správu nemovitostí a další profesionální služby, které vám v PPM, a.s. dlouhodobě nabízíme.

alt
 
zpět na seznam
Vybrané reference
alt
Prokopský vrch - Praha 5
240 jednotek ve správě
alt
Rezidence Spiritka - Praha 5
13 jednotek ve správě
alt
Palác Koruna - Praha 1, 2, 3
1 jednotek ve správě
 
×
Přihlášení

Pro zobrazení cen je třeba se přihlásit. Pokud nejste registrováni, prosíme učinte tak níže, děkujeme.
Team PPM

Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
Zavoláme vám nazpět

Zaujaly vás naše služby? Zaregistrujte se prosím a my se Vám v co nejkratší době ozveme nazpět.


Plné znění zde
 
×
alt
Nahlásit havárii nebo reklamaci

Pro všechny objekty spravované společností Prague Property Management je zajištěna nonstop havarijní služba od firmy JANPE s.r.o.
( v době  prázdnin od 8:00 -16.30 hod se dovoláte na službu EDA - Elektronického Domovního Asistenta naší společnosti Prague Property management, a.s)

Závady na společných prostorech domu jsou hrazeny z prostředků společenství vlastníků domu, závady ve Vaší jednotce budete hradit přímo v hotovosti.

V případě havárií v mimopracovní době 16.30 – 8.00 hod, v době víkendů a svátků se obracejte na Havarijní službu 840 111 840.

×
Zeptejte se profesionála...

Plné znění zde